Empty, dead, forgotten, gone.

2009-04-24 @ 02:59:53 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle kännas såhär.

Timmar av tårar.
Nu är jag bara tom.
Känner inget mer, det är bara tomt.

Har svårt att fokusera tankarna på det jag skriver. Det kommer bara ett ord i taget.
Det finns inget annat i mitt huvud än orden jag skriver just nu.
Allt annat är borta. Tystat. Inlindat i bomull.

Jag trodde inte att jag skulle känna såhär extremt.
Men det gjorde jag.
Reaktionen var övermäktig.

Klumpen i halsen som hotade kväva mig.
Andetagen som var korta och ytliga. Ångesttankarna.
Och nu känns allt bara likgiltigt.
Det spelar ingen roll längre.

Kommenterat av: Joakim

ahw, cheer up!

2009-04-24 @ 03:03:35
http://joakimforsberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: