Humbly we bow down and we pray.

2009-04-16 @ 14:28:42 / Allmänt / Kommentera (1) st
*gäspar*

Jag fattar inte hur jag kan va så jävla trött jämnt?
Spelar ingen roll hur mycket/hur lite jag sover. Hur mycket/hur lite jag gör på dagarna. Är alltid trött.
Kan sova 12h på natten, sova 2h på eftermiddagen och ändå vara trött.
Det är helt sjukt.

+ Att jag är tokförkyld för jämnan. Nu börjar de bli riktigt illa när värmen kommer också. Förbannade äckel pollen. Toktät i näsan, halsen gör ont och är öm, ögonen kliar och den där satans hostan.
*suck*

Nu är Bellman klippt iaf. så jag slipper få anfall av att han hårar så förbannat.
Skulle ha ridit honom idag med, får se när de blir. Om jag orkar, han gick rätt bra igår. + att jag tänkte hoppa på lördag så..
Nej, han får nog stå idag så rider jag ut en vända imorn.

I övrigt är de rätt lugnt.
Är numer svarthårig och älskar det. Har dock bara varit det i två dagar så jag har inte tvättat håret än. Ska göra det idag och se hur mycket färg som försvinner =/

Keep bleeding, keep keep bleeding.

Kommenterat av: Sandra

nope, gunghästen var svart =P



den här stackarn hittade vi.

vi tog hem den i hopp om att någon kanske ville ha den, för den är ju fin.

så. om ingen vill ha den så ska vi slänga den. för vi har inte plats för den.



den ska nog gnägga, för det är en knapp i örat. ska se om vi kan laga den ^^

2009-04-21 @ 12:56:47
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: