I live life from dream to dream. And scare that day when dreaming ends.

2009-04-12 @ 12:49:44 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ganska nyss vaknat.
4 kom jag från hotellet. Men då hade vi suttit o fikat ett tag.

Kvällen var lugn. De blev ett litet bråk. Sen var de bra.
Och folk höll sig hyfsat i skinnet. Det är ju som sagt vissa jag inte tål men så är det.
Jag fick sitta i garderoben, de va lite nervöst jag har aldrig haft något med den att göra. Men de gick bra tillslut =)

Höll på o få ragg där ett tag också. *skrattar* men han va lite gammal för mig.

Kollade leg på en kille också, han tittade på mig o frågade om jag skojade och frågade hur gammal jag var. -88 svarade jag. Då skrattade han. De visade sig att han va -89. men jag lovar, han såg ut som typ 16 xD Lite söt va han iaf.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: