I shall overcome.

2009-04-25 @ 02:50:40 / Allmänt / Kommentera (1) st
Kul när man äntligen lyckats övertala sig själv att somna bara för att man vet att man slipper det onda i hjärtat då och någon väcker en genom att vibba 70ggr på msn.
Detta TROTS att de står "sover" och "Inte vid datorn"
>_< Människor ÄR idioter.

Håller i detta nu på att dra två nya dansfilmer jag ännu inte sett.
Center stage - Turn it up. Från 08
Stomp the yard. Från 07
Ska bli jäkligt intressant o se dem imorgon.

Eller ja. Center stage verkar bli klar rätt snart och känner jag mig själv lär jag knappast somna om, så jag kanske kikar på den nu på morgonen.

Nu har jag ett bestämt motiv att tatuera som aldrig kommer ändras och som jag alltid kommer kunna se på och le.

59929768
Bellmans reg.nummer. <3


Kommenterat av: Sandra

Hade varit snyggt med en bild på bell också ^^

2009-04-26 @ 13:01:42
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: