My scars remind me that the past is real.

2009-04-28 @ 12:54:27 / Allmänt / Kommentera (0) st
Börjar få ihop en representabel lista på spotify nu. Helt okej.

Gospelgig ikväll, ska bli skönt o tänja stämbanden lite igen. Jag har varit borta för länge nu.
Så får jag se om jag får rida imorgon istället.
Måste bara hitta nå kläder o ha ikväll också, är ju lite friare med tanke på att de är musikcafé.
Vita tights svarta tunikan och stövlarna kanske? hmm aja vi får se.

Är så jävla less på hästmänniskor just nu så ni fattar inte.
"Jag vet bäst, sköt du ditt o skit i resten"
Men ursäkta att man försöker hjälpa till tack vare medkänsla till hästen >_<
Hästmänniskor alltså, jävla speciellt "släkte"

Ååh jag blir vansinnig!
*andas djupt*
Nåväl.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: