Shy, what was that?

2009-07-29 @ 10:40:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ljudet av trummor i natten.
Vedträna i elden sprakar och glödbitar flyger.
Människor pratar, ropar, visslar och försöker hitta varandra bland alla andra.
Mobilerna laggar, det är svårt att komma fram.
Människor som aldrig setts förut blandas och dansar på stora scenen.
Så hörs inledningssången.

Det kallas nostalgi och kärlek.
Vi är alla där av en anledning.

Om 3h och 20min åker vi mot Näsåker.
Om 4h börjar vi installera oss i stugan.
Om 5h är vi installerade och då börjar partyt.
Inatt är det eldnatten, den är underbar och magisk.

Så jag kommer inte uppdatera bloggen förrän söndag tidigast.
Om jag orkar efter fyra dagars festande =p
Lite sliten jag lär vara då.

Nåväl, vi hörs på söndag/måndag.

Under tiden hoppas jag, och längtar.
Tycker om dig!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: