Why can't I be enough?

2009-07-14 @ 02:13:19 / Allmänt / Kommentera (1) st
How come I just can't get over us?

Förvirrat just nu.
Jag saknar min man, jag som lovade mig själv, intalade mig själv att det inte skulle funka hur som. Så sårar det mig ändå att jag inte hört någonting av honom på 1 vecka nu.
Jag har försökt ringa och skicka sms. inget svar.

Och samtidigt gör det så ont i hjärtat att höra när du hittat någon annan.

Jag vill också vara tillräcklig till någon =(

Kommenterat av: Sofie

Jag känner igen mej precis! :) Att man aldrig bara kan sätta ner foten och verkligen bestämma sig för att det bara inte kommer funka / bli nått??? Och fast att man har lovat och intalat sig själv att inte höra av sig så lyckas man tamejfan ändå att skicka iväg ett jävla sms, och självklart så får man inget svar och hatar sig själv ännu mer :p haha



jasmine, ingen av oss är otillräckliga! det är nog bara så att det inte är nån som har upptäckt hur himlans bäst vi är bara! ;)

2009-07-14 @ 12:40:41
http://komigensofie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: