Delirium. I'm sick and tired och being sick and tired.

2009-06-29 @ 04:04:43 / Allmänt / Kommentera (0) st
N och Mr.K sover. En av dem snarkar, eller kanske båda två förresten.
Jag vet inte, lyssnar inte så noga.

Min säng är en röra. Jag vågar inte sova, bara fyra timmar tills jag ska upp och jag är fortfarande på smålyset.
Full på en söndag (Y) Jasmine.
Eller, tidigare ikväll var jag full.
Det började som en oskyldig cider på pizzan, sedan fick vi pojksällskap och det slutade i.. ja. Resten är historia så att säga.

Vad fan är det här?
Hur ska jag roa mig i fyra timmar. När det är 6h tills vi öppnar.
Vågar inte sova, kommer inte vakna av väckaren.Bombis.

Kanske borde sova ändå. sjukt trött. Orkar inte hämta täcket, eller drickan.
Borde dricka vatten, så ja inte är så slö imorn.

Detta börjar låta som Nikki sixx.

G'natt


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: