Du ville bli fet så du injecerade rapsolja.

2009-06-05 @ 22:31:58 / Allmänt / Kommentera (1) st
Exempel på låtnostalgi.

The kristet utseende - Quinna.
Alla fester med Karlsson och de äldre esterna. Eller då Erik spelade den i stugan vi hyrde på Annas födelsedag.

Gotthard - One life, One soul
Hörde den hemma hos Peo i Gäddede första gången. Fastnade för den direkt, så jävla fantastisk låt, sen fick den gå på repeat ^^

Sofijah - Dåligt humör.
Lyssnade alltid på den på sörgård när jag var förbannad ^^

Highschool musical - What I've been looking for.
Den låten som jag o Elin skulle sjunga på öppna scen. Det slutade dock med att Elin spelade piano och jag sjöng "Flickan o kråkan" för stämmorna satt så illa =p

Helen sjöholm - Gabriellas sång.
Fick låna så som i himlen av Barbro och denna låt fastnade verkligen.

Rent - Alla låtar.
Först när vi fick se musikalen med det årets treor.
Sedan när jag o Elin var o såg på bion. Helt fantastiska minnen av alla låtarna.

Kommenterat av: Sandra

Nä, det blev så hastigt på, att vi skulle åka upp. sen åkte vi lika fort tillbaka efteråt. så satt vi en lång stund i skogen och väntade på en björn, tänkte att du inte ville göra sånt, men nästa gång kan vi ju planera nått fotosafari tillsammans =D

Om du tål alla mygg XD



för karro verkar ju ha flyttat hem så.. skulle va askul med alla 3 =D

2009-06-06 @ 12:22:01
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: