Som att natten här har sett allting, och stilla sjunger med.

2009-06-28 @ 13:52:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
"The heroin diares"
Nikki Sixx's, basisten i Mötley Crüe, självbiografi.

Så jävla.. jag har inte ens ord för den. En sjuk människa i en sjuk värld av droger, sex, missbruk och musik.
En av våra stora rockstjärnor i ännu en tragisk historia.
Citat ur denna bok kommer komma framöver, ska skriva ner alla bra, har snart läst ut den.



Börjar bli måttligt trött på att kliva upp på morgonen.
Nu sitter vi ute på verandan, Natta spelar kort och jag har läst.
Tänkte kolla igenom allt lite snabbt bara o sen återgå till boken.

Idag har vi städat matsalen, Foajén, Lilla matsalen och verandan.
Samt tre rum.

Igår körde jag servering på en klassträff. Natta hade disken.
Varmt, äckliga gubbar och spring fram och tillbaka.
Lilla knäckt jag var då vi kom hem, helt övertokig ^^



Nu börjar jag sakna hästarna.
Inte varit i stallet sen avslutningen vi hade. dvs. typ två veckor sedan.
Inte varit i närheten av stallet sedan dess.
Ska dit på ons/tors dock. Den där jävla höjouren. Inte lite sjuk jag kommer va.
Så jävla bra tajming. Höjour och sen gospel på kvällen. Jag kommer bli toksjuk o sen låta skit på gospeln. Om jag ens orkar gå dit, brukar bli så jävla dålig av höjouren.

Nåväl.. de får bli som det blir.

Sen blir det 6/7 konsert med gospeln.
11/7 är de jobb, motordagen hotellet.
23/7 gospeln igen.
Sen är det urkult. Så jävla najs!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: