Som en pöl efter ett regn.

2009-06-29 @ 18:45:53 / Allmänt / Kommentera (0) st

Tröttheten har ännu inte smugit sig på. Natta städar som en tok, hon är helt klart piggare än sin vän just nu ^^
Men imorse var de jag som var piggast.

Vi håller f.ö på att skriva en bok. På fyra sidor är vi redan på kapitel 11.
Vi har skrivit en låt också, Natta har texträtten och jag tonsätter.
Kalasbra teamwork.

Idag har varit en ändlös dag, vi har bara suttit. Suttit, suttit. Och sen suttit lite till.
Hela dagen har varit som i dimma, vad fasen har vi gjort egentligen?
Ah juste, vi hade tre kunder också. woho =p

Nej, nu ska jag hjälpa den stackars ryska städhjälpen. Sen ska vi laga mat, äta jordgubbar, dricka cider och ha spa-tjej-kväll.

Najs som fan!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: