Världen hatar mig.

2009-06-03 @ 14:10:02 / Allmänt / Kommentera (1) st
Mitt kort har slutat fungera? Helt dött. Alltså, betalkortet/bankomatkortet.
Vafaaan. Handlade på OK igår kväll. Och sen när jag kom till bankomaten så funkade det inte?
Funkade inte heller på bussen imorse. Jävla piss.
Jag blir så trött!!

Hur som.
Lektionen igår. Fy fan va glad jag är över den!
Jag var döstressad o hinna dit så jag frågade om jag fick rida i den senare gruppen och de gick bra.
Bara det att det blev bara jag o Anette i den. Så vi fick i princip privat lektion.
Enzo var döfin igår, lite problems vid studsen på raktspår eftersom han inte ligger kvar och väntar och ibland ignorerade han min förhållning.
Men sen tog Marielle bort studsen och la en hjälpbom bara så skulle vi hoppa ett högre hinder som avslutning.
Så jag och Enzomannen hoppade 1m :D:D:D:D

Faan. inte vill jag sluta nu heller då de går så jävla bra?
Jag blir ju liks förbannat kvar i Ramsele ett år eftersom jag inte hann söka sceniska iår så då kan ja ju lika gärna ha Enzo under tiden? Eller hur?
Nåväl.. Får se hur de blir.
Ciao.

Kommenterat av: Natta

Naaw jag tycker det är jätte kul att det gått bra!

Men du borde tänka om du kommer orka av det i längden

2009-06-03 @ 16:33:08

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: