And a song someone sings..

2009-05-17 @ 21:45:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har så fullt upp med att läsa andras bloggar att jag inte har tid att blogga själv xD
Anyway, blir inget långt inlägg idag heller.

Har sån huvudvärk så det är läskig, dessutom är jag illamående och det känns som att jag ska spy.
Kanske är skengravid? ^^

Blir iallafall ett förhäxad avsnitt och sen förmodligen sova.

Jag tog en lång barbackatur på buset idag, bort mot skidbacken och så älgsjövägen upp.
När vi kommit halvvägs upp för älgsjö så tvärnitar han o ska gå tillbaka. De lilla trollet vet ju när han kan jävlas också, eftersom ja inte hade sadel är de svårt o säga till honom =p
Började backa o steppa o ha sig. Men efter en stunds diskution så vann jag och vi fortsatte uppöver.
Massa sol, inte ett moln på himlen, en varm häst med världens största hjärta på lång tygel genom en skog. Finns det bättre saker att spendera sin tid på? Knappast.

Anyway, nu blir de natti natti.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: