Den otroliga vandringen.

2009-05-04 @ 12:39:30 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ligger o kikar på den nu. Så jävla söt film, riktig nostalgi.
"Han bet mig med rumpan, han bet mig med rumpan!!"

Sen ska jag ut på byn en sväng och få 2700 på kontot bara sådär, de är najs!
Hmm. 700:- av dom ska till min mor. Sen ska jag handla.

Fy fan vilken underbar helg jag har haft.
Fredagen var ju lite.. sådär. Stallvakt =p Men lördagen.
10-12 hade vi körträning.
12-13 hade vi lunch.
13-16 körträning.
18 var vi på hotellet och skulle käka.
Fläskfilé med klyftpotatis och årets första murklor. Najs som fan! Hur gott som helst!!
Så fick vi en välkomstdrink, så cider/öl/vin till maten.
Sen blev de party. Jävlar i min själ. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag hade träningsvärk i magen dagen efter, fan va jobbigt det var xD
Hade inte med mig några pengar alls annat än till maten men jävlar vad jag fick dricka ändå xD
Sjukt roligt hadejag iallafall. Var hemma 12 på natten ganska precis.

Så igår. Från 13-17 hade vi körövning. 17-18 var vi lediga och 18. var konserten.
Och det var så jävla bra!
Med kompband o allt. Piano, Trummor och bas. Sjukt häftigt!
Det var helt sinnessjukt roligt!

Så nu idag blir det bara lugnt. Plus attt jag har sjukt ont i fötterna efter stövlarna som jag haft hela gårdagen xD


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: