Duktiga, duktiga Enzo!!

2009-05-21 @ 19:16:53 / Allmänt / Kommentera (0) st

Underbara man!
Tack för hjälpen idag!

Pass 1: Sjuukt spänd häst eftersom det dånade i ridhuset av spöregnet.
Var väldigt spänt till en början och första sprången var inte vackra + att jag var rädd att han skulle sticka.
Var en tvåkombination på en långsida och en trekombinaton på andra + ett enkelhinder i mitten.
På slutet gick det kalasbra!

Pass 2: Bana med massa skräckhinder. Julklapparna, muren, kuddar, vattenmatten, våghindret, häckar med blommor, grindar osv.
Men enzo var JÄTTEduktig!!
Jag var lite rädd för muren först men vi var så duktiga!
Första rundan orkade jag inte riktigt rida hela vägen så sprången blev sämre på slutet av banan + en massa broms och gas. Inget flyt liksom.
Andra rundan däremot! Kalasfin häst!

Är så jävla nöjd, hade nog inte kunnat gå bättre även om jag haft Bus.
Duktiga duktiga Enzo! Det här kan jag leva ett bra tag på.
+ att P-e sa att han aldrig sett mig passa så bra på en häst, då blev jag lite förnärmad o sa "jo Buus" Men han är ju lättriden jämfört med Menzo så.

Näe, sjuuukt nöjd!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: