I give and you take, and take, and take.

2009-05-26 @ 23:57:00 / Allmänt / Kommentera (1) st
Blev enzomannen idag på ridningen.
Tre enkla räcken på medellinjen vi skulle rida över på bågar. Och sen hoppa diagonalt.
Käntes bra.
Trivs riktigt bra med honom. Känns dumt o sluta nu när jag har hittat en annan häst jag funkar med.
Är liiite sugen på o bli skötare på honom faktiskt
MEN mycket kan hända innan hösten.

Börjar få sug att plugga, typ teater/musik. Faktiskt. vill nästan börja plugga igen.
Nåväl. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag sova. Ciao så länge.

Kommenterat av: Sandra

Inte för att vara helt okänslig, men jag tycker du ska gå på din andra linje, att börja plugga.. att börja fundera mer över framtiden och komma ifrån byn.. eller?



det är vad jag tycker du ska göra helt klart, sen är det du som bestämmer i slutändan. ^^

2009-05-28 @ 11:28:11
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: