Pois is going all over the place.

2009-05-30 @ 23:46:43 / Allmänt / Kommentera (0) st

Dagens stjärna:
Ella i Kramfors
Ella ≈D
Världens coolaste unghäst.

Dagens pucko:
Burn baby burn
Riktig jääävla bränna!
Och jag har ooont!
Jag har sovit 9h på tre dagar och jag kan ändå inte sova nu för de gör så ont.
shit pommes liksom.
Fattar inte hur jag kunde bränna mig på ryggen, solen var ju framför mig hela tiden. Knasigt.

Iaf. kramfors idag lokal storhästtävling. Vi var publik å hejarklack åt våra kändisekipage.
Riktigt roligt, härligt varm dag. Lite mindre härligt resultat (för min del, inte för ryttarna, de gick bra för alla!)



Så skulle jag kika på film nu.
Fick inte se en komedi för skrattar jag gör de ont.
Fick inte se en skräckis så jag fick gåshud för det gör sinnessjukt ont.
Vad gör jag?
Jo, jag ser "I taket lyser stjärnorna" en ungdomsfilm. Och vad händer, jo jag gråter.
Salta tårar på torr hud. AJ-AJ!!!
4 gånger totalt grät jag.
Så antingen är de solsting, hormonerna eller filmens fel. (Det senaste alternativet är nog det minst troliga)
Hur som var den helt okej.



Känns som att jag är hög. Jag pratar och skriver, men hjärnan är inte med. Rösten är seg och jag sluddrar kan vrida huvudet och stirra rakt ut i ingenstans en stund för att fundera, när jag tittar tillbaka ett ögonblick senare har de gått 20min.
Helt knasigt.
Måste vara sömnbristen.

Godnatt.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: