Så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten.

2009-05-08 @ 13:04:51 / / Kommentera (0) st
När ingen ser och ingen hör kommer gråten mitt i skratten.

Jag vill, det är inte det de sitter i. Jag räcker bara inte till.
Och ja, då är de ganska dödfött =/
Jag vet bara inte hur det ska fungera. När vi dras så till varandra.

Jag är inte riktigt så blond att jag inte fattade vad som skulle hända när vi for ner dit och hade suttit på bänken ett tag.
Inte riktigt så blond.

Sov så oroligt inatt. Jag vill inte vara sådär osäker igen.
Jag är sjuk och komplicerad. Det är jag. Men jag brukar inte vara osäker. Med dig är jag dig, och jag vet inte om jag orkar det igen.
Då söker jag hellre en utväg att slippa engagera mig.

Nåväl. det märks antar jag..


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: