Trying to recall.

2009-05-24 @ 09:17:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Marknad i Sollefteå igår.
Va mysigt men ganska snabbt avklarat. Samma grejer där som alltid. Köpte bara en ny kortare stav till ögonbrynet.
Så åkte jag och Alva virvelvinden, fan va jag skrattade xD
Sen var vi till Esin och fikade munkar. Sen skulle vi fara ner på stan en sväng igen och köpa avslutningskläder till Alva och Julian.
Julle hittade inget men de gjorde Alva, efter en stunds övertalning =p
Sen for vi hem till Esin igen. Alva, Mamma och Kevin åt där och jag och Julle åt på Önsta.
Deras lasagne alltså, åh så gudomligt gott!!
Sen for vi hem till Esin igen och hämtade Kevin som spelade playstation med Tayfun och sen for vi hem.

Sen blev det mys i soffan med singing bee och Chihuahuan från Beverly Hills.
Åh så jag skrattade till den senare.
Och på slutet blev jag lite tårögd för de va så sorligt/gulligt. Haha de är lite illa, tror mina hormoner är lite i olag.

Nu har jag gjort mig iordning och ska fara till Edsele och sjunga med gospeln på konfirmationen.
Lär inte va många som är med idag =p + att jag känner mig halvdan. Men de får gå ändå :D

Ciao så länge.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: