Calling, calling. Whispering your name.

2009-11-04 @ 22:33:37 / Allmänt / Kommentera (0) st
But you can't hear me.

Mobbing på och utanför arbetsplatsen. Ja, inte mkt o säga om det.

Har varit på galet dåligt humör idag.
Blev tokless och trött.
Men, en extramamma och mjuka pussmular botar det mesta.

Sen att syster gick typ hur bra som helst på lektionen gjorde inte direkt saken sämre.
Ett varmt bad, en elfilt, ett duntäcke och en tallrik med lasagne på det och min dag slutar faktiskt riktigt bra.

Sen att jag har tidernas största depp/kärlekslåt på repeat låtsas jag inte om. Jag bara blundar och njuter.
Gotthard - One life one soul.


Tänkte skriva lite låttips nu. Låtar som jag tycker alla borde lyssna på för dom är så jävla underbara. Eller låtar som betyder mycket för mig.

Så.
* Gotthard - One life, one soul. (Kärleks/deppballad)
* Metallica - Nothing else matters. (I särklass världens bästa låt)
* Bryan Adams - Sound the bugle. (Pepplåt som handlar om att komma tillbaka)
* Nightwish - While your lips are still red. (Underbar och melodisk låt.)
* Disney - The wonderfull thing about tiggers. (Ler man inte när man hör den, så ler man inte åt något)
* Sonja Aldén - Du får inte. (Fastnade för den direkt vid introt. Fantastisk)
* Brad Paisley & Allison Krauss - Whiskey Lullaby. (En gråtlåt utan dess like)
* Alan Jackson - Remember when. (Om svunna tider)
* RENT soundtrack - Seasons of love. (Hur mäter man kärlek?)
* HAIRSPRAY soundtrack - You can't stop the beat. (Musikkärlek)
* HAIRSPRAY soundtrack - Without love (Underbar låt)
* Christina Aguilera - The voice within (Om att lita på sig själv)
* Metallica - Sanitarium (Welcome home)(Trash när den är som bäst)
* Robert Whittaker - The wind beneth my wings (Om saker som lyfter en)
* Dead by April - Stronger (Peppar mig varje gång)
* Ne-yo - So sick (En låt som ständigt återkommer hos mig)
* Peter Lemarc - Handens fem fingrar (Kärlek!)
* Avenged Sevenfold - A little piece of heaven (I särklass den sjukaste låt jag hört xD)
* Disney - Diggah tunnel dance (Älskar den xD)
* The hampsterdance song (Är det något som alltid får mig le oavsett, är det denna låt)
* Cradle of filth - Nymphetamine (Vackert, bara så jävla vackert)
* Ne-yo - Mad (Återigen, underbar)
* Skillet - Comatose (En nyvunnen kärlek)
* Hinder - Running in the rain (Äkta kärlek)


Hoppas ni hittade något ni gillade ;)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: