Tonight I'm not afraid to tell you, how I feel about you.

2009-11-17 @ 00:40:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
*Suckar*
Här har man skrivit klart ett helt blogginlägg och så blir de runtimeerror på internet >_<

Pratar med älsk i tlfn iaf. Ska snart ut o ta en godnattcigg med henne. <3 de är fina grejer

som sagt, var ju på hockey igår. Fick va speaker på matchen för han som egentligen skulle va jobbade, så de va roligt.
Plus att Sandra fick papparazifoton från sekretariatet. Najs najs.

Hade migrän idag, så jag jobbade inte. Men åandrasidan jobbade jag tillräckligt i lördags.

Jag saknar storebror!

Nej nu blire kollektivrök. Återkommer senare.

Sådärja. Ska bara skriva klart de här blogginlägget o sen sova. Ska upp om sju timmar *suck*
Nåväl, lär ju bli klara rätt tidigt imorn eftersom vi är fyra stycken som jobbar numer. På onsdag kommer vi va fem (har en praktikant från 7:an hos oss)
Så de blir soft.

Känner mig lite allmänt mer uppåt nu. Inte lika tungt längre. Dock jävligt mycket saker som händer framöver, precis som alltid innan jul.

Ska kika lite mer på barskolan i örebro också. De blir nog jävligt nice.

Anyhow. Vi hörs någon annan dag.
Ciao.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: