Don't bring flowers after I'm dead.

2009-10-03 @ 14:06:54 / Allmänt / Kommentera (1) st
Har hittat en ny underbaring till pepplåt.
"Hey!" med Mitchel Musso
Namnet är bekant eller hur? Hahah dom som tycker att de är bekant är lika nördiga som mig. Yes!

Stallvakt idag, ska strax upp o fli in odjuren. Ska ner på Ica först bara, sådär lagom snygg och fräsh i stallkläderna.
Det gick sjukt fort idag iallafall. Var hemma kvart i elva. Börjar fundera på om ja glömde hälften av hästarna inne eller nått =P Gick så jäkla fort.
Eller var de mockningen vi glömde? (A) Haha nej men vi jobbade undan tokfort.

Sen ska jag hem, duscha, fixa till mig och dra till Sundmo på grillfest =)

Kommenterat av: sandra

nooooooooooo, så le den låten, går ju på radio helatiden XD

2009-10-03 @ 16:51:21
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: