If you look to deep into my eyes you'll see that I'm broken inside.

2009-10-25 @ 21:32:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vilken helg. *ler snett*
Fredag: Haha skulle ju ta Kidis på en kvällspromenad.
Men jag gick förbi hotellet för att se hur det gått för Marion och Nicklas med serveringen. Drog på mig ett par urtvättade baggyjeans, benvärmarna, en tjocktröja som är missfärgad av att jag lutade mig mot en icketorkad nymålad vägg och en mössa.
Hamnade på hotellet, och blev sedan kvar. Klockan 5 gick vi och la oss.
Och med vi menar jag Jonas, Nicklas, Kidis och jag. xD
Då hade vi festat rejält.

Lördag; Upp klockan elva. In på hotellet klockan tolv, färga Jonas hår, skriva nostalgilapparna.
Klockan ett, iväg på hockey, tjoa och tjimma på dom. Klockan 3 tillbaka på hotellet och jobbade till två på natten.
Men ack så bra det var. =)
Är så galet roligt att jobba serveringar så det finns inte!
Jag fick stå i baren hela kvällen, vilket var grymt roligt! Lärde mig massa nytt.
Sedan var vi klara med städningen tio över två. Hem, la mig i sängen med datorn till typ 3. Då såg jag att klockan slog om till två och vart så hjärtans jävla glad! en extra timme att sova.

Söndag; Upp vid halv tolv, ut med kidis. Hem, byta om till stallkläder, ta med mig Alva, åka till stallet.
Sen var de halloweenshowsträning, var fort avklarat för dom var så himla duktiga.
Sen fick vi gå hem. Jag kidis och Alva. Gick till grillen och åt. Hem med Kidis till lägenheten, hem till mamma en sväng.
Upp till stallet och hämta hö till marsvinen. Hem till lägenheten, promenad med Kidis.
Datorn, sedan lämna Kidis till fam. Karlström som kom hem vid åtta. Gissa om Kidis var glad tjej? =)
Nu blev det ett bad och strax ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon.


Har fått tillbaka en vän den här helgen som jag är glad över =)
Samtidigt kommer jag göra en annan person så galet besviken, jag mår riktigt dåligt över det men jag kan inte hjälpa det.

På torsdag ska jag vara speaker för första gången denna säsong. Jag är lite smånervös.
Och på onsdag kommer Natta och Lisen =D=D=D=D=D

SÅ... Natti natti =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: