Please dont leave me now

2009-10-18 @ 23:14:31 / Allmänt / Kommentera (0) st

Vad blir ditt namn baklänges?
Enimsaj

Har du gjort en snöängel i år?
Nej, inte än =)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

2 dagar.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Absolut =)

Tycker du att sengångare är söta?
Nja, jag är en udda människa som tycker fula saker ofta är söta. Men inte sengångare =P

Har du någon gång testat karate?

Nej

Första sporten du gick på?
Typ barngympan? Dvs. Gymnastik

Minimorötter eller pommes frites?
Potatospinnar =D

Vad längtar du mest till just nu?
Halloween. Lätt!!

Hur gammal har du tänkt bli?
Tills då jag inte klarar mig själv längre, och då ska Sverige ha infört aktiv dödshjälp.

Har du haft vattkoppor?
Ja

Vad drömde du inatt?
Vi höll på o göra en teater där jag skulle kasta Ek-ollon på natta för hon var en ekorre. Sen hamnade jag på golvet med Jerry och typ grovhånglade med honom xD
Sedan skulle vi ta hissen upp, men i hissen blev Jerry till Fredrik och så när hissen kommit upp började den gå upp och ner och tillslut kraschade den så vi dog och då använde dom oss till såna dockor man skickar ut i vägen för o kolla folks reflexer. Jag var tokarg ^^

Vilken tv-serie är bäst?
House tror jag. Och One tree hill

Vad åt du senast?
Pan Pizza =s

Höga eller låga strumpor?
Höga! Klarar inte av låga

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att bli skiljd från familjen/att någon i familjen skulle dö.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, ibland.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Mönstrat i grönbrun/brunt/vit och beiget

Bikini eller baddräkt?
Bikini med badbyxor

Snyggaste läraren?
Går inte skolan så jag har inga lärare

Är du mörkrädd?
Ibland

Riktig gran eller plastgran?
Riktig!! Det luktar jul då.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!

Godaste drickan till frukosten?
Oboy, varm på vinter och kall på sommarn.

Vill du bli president?
Nej.

Har du spelat tjej i en teater?
Yes, prinsessa till och med =)

Duscha eller bada?
Både och

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Jag går =)

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha vad har jag INTE sminkat mig som? =p

Sjunger du på toa?
Ja, när jag duschar =p

Vilken färg har din jacka?
Beige

Använder du långkallingar?
Då det är kallt ute

Är du höjdrädd?
Ja!

Vilket land vill du åka till?
Island, Cypern, Australien, USA

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När jag camade med natta då jag provade halloweengrejerna

Vad ska du göra NU?
Skriva svaret på denna fråga

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja de gör jag.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, alla tre

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Inga alls tror jag

Vad åt du senast?
Har inte ätit något sedan jag svarade på förra frågan som va likadan.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja, för mina ögon.

Har du varit med i en rättegång?

Nej

Är du polare med grannarna?
Haha inte direkt. Ser dom aldrig i princip =p

Vilka språk talar din mamma?

Svenska och Engelska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Läppen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, när vi åkte till östersund tror jag?

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Ja, spytt iallafall. Aldrig däckat.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Haha nej

Suger det här?

Nej, för jag har så sjukt tråkigt.

Har du varit på stranden?
Ja =D

Har du haft en stalker?
Ja

Minns du din/dina musiklärares namn?
Japp

Hur bra är din syn?
Haha sådär

Har du varit på ett party?
Jajemen

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja, de skulle va häftigt

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Beror på hur gammal du är =p

Har du varit utomlands?
Nej =(

Har du sett din bästa vän naken?

Ja

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har aldrig varit på bröllop

Var är dina syskon just nu?
I sina sängar och sover hoppas jag ^^

Vad var den senaste drömmen du minns?

Den från inatt

Vilken tid gick du upp i morse?
Imorse!? Sov till 12,20 >_< Smärre idioti

Vad ska du göra i helgen?
Helgen är slut

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Skulle jag inte upp o jobbat imorrn skulle jag ha komme och våldtage dig nu när du ikke svarar på messen"
Hahah ehm (A)

När va du riktigt sjuk senast?

Nu i veckan

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Leif Loket olsson och de är typ.. då jag var 8 xD

Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mig

Har du färglinser?
Ja, ett par vita =D=D

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov tror jag =P

Vad är det första du gör på morgonen?

Öppnar ögonen

Vad ska du göra efter det här?
Iiiingen aning >_<



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: