Stay with me, dont fall asleep to soon.

2009-10-15 @ 09:36:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Godmorgon världen.
Har sovit i princip hela tiden sedan i tisdags kväll. Dvs. ett och ett halvt dygn.
Har bara vaknat för att svara i telefon, stänga av värmefilten, hä på värmefilten eller vända på mig.

Har nämligen förmodligen haft en släng av influensan.
Började i tisdags, efter ridningen blev jag sådär övernaturligt trött, höll på o somna i Malins bil påväg upp mot byn. Kom hem, la mig i badet och sen när jag klev ur brakade helvettet löst.
Frossa som fan, låg o skakade i två timmar innan jag fick upp nån någorlunda värme.
Sedan fick jag feber, slemhosta, yrsel osv.

Har galet ont i ryggen, känner mig svag och lite orkeslös. Men å andra sidan har jag inte ätit sedan tisdags vid lunch heller.
Har lite småont i huvudet också, kan bero på att jag inte rökt sedan typ.. tisdags eftermiddag heller.
Nu börjar jag känna att jag är hungrig också, jobbigt.

Funderar på att gå hem till mamman snart, eftersom jag är piggare.
Sen får jag se om jag orkar med gospeln ikväll.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: