Try it over and over again.

2009-10-16 @ 13:45:28 / Allmänt / Kommentera (0) st

Jaha, ska göra ett nytt försök att ta mig ur sängen idag tänkte jag =p
Gick ju inte så bra igår.
Men känner mig lite kryare idag igen.
Förutom den avskyvärda hostan. Gör ont i hela kroppen då jag hostar.

Well well.

Ikväll är de US-möte
imorn är de halloweenshowsmöte.

Sen på måndag får jag förhoppningsvis börja jobba igen.
Tråkigt o bara ligga hemma och sova.
Jag har seriöst sovit bort 2 hela dagar. Plus att jag typ slöar bort denna.

Börjar bli galet hungrig också, inte ätit sedan tisdags lunch. Men jag ska hem till familjen o äta kassler idag ^^ Najs som fan!

Ska ta lite kräm och ett glas mjölk nu o sen börja göra mig iordning.

Ciao så länge.

 



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: