Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral.

2009-09-26 @ 12:51:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har en lite orolig känsla i magen.
Känns inte riktigt bra =/

Men det återstår att se hur det blir.




Jobbade igår nere på campingen, riktigt bra ordnat var det där nere.
Fick flera ragg också, haha. Jag är för social för mitt eget bästa.
Fick en spelning med, men jag gick inte dit =p
Så jävla trött när vi var klara med stängningen och min hand gjorde sinnessjukt ont.
Ska jobba ikväll/inatt med. Får se om jag träffar killarna då =p

Så när vi skulle börja stänga tippade släpet >_< Typ alla ölbackar rasade, flera slogs sönder och de va öl, flaskor, glaskross o backar överallt. >_< det var mindre roligt faktiskt.
Men i övrigt så. Bra musik hela kvällen, underbara jobbkamrater och roligt folk på andra sidan baren =p

Nu ska jag slänga mig i soffan o sova en timme innan jag ska börja göra mig iordning.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: