It's nothing but a heartache.

2009-09-12 @ 10:11:21 / Allmänt / Kommentera (1) st
Here we go again.
Men som sagt, de var ju bara väntat att jag skulle få en depp..
Har mått så bra såpass länge nu att de bara var att vänta.

Jag har för övrigt fått en överansträngning på ovansidan handen.
Sitter det på leden kan de gå över.
Sitter det på benet kan de bli kroniskt. Kuul, otippat att ja åker på nått sånt.
Så nu går jag åter igen lindad.
Nu imorse gjorde det sinnessjukt ont eftersom att jag gjorde saker igår som jag inte borde gjort.
Anyhow.

Nu ska jag strax ringa o väcka Nicklas. Sen ska jag ställa mig i duschen och göra mig iordning.
Ciao.

Kommenterat av: Sandra

Va tomt det är =O

2009-09-20 @ 09:54:01
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: