Will I lose my dignity, will someone care?

2009-09-27 @ 14:31:31 / Allmänt / Kommentera (1) st
Dra åt helvete vilken helg. *pustar*

Fredag [Campingen]; Vi fixade i ordning där nere, sjuuukt mysigt var de.
Redan innan kvällen började hade jag ragg som ville höra mig sjunga =p
Dock blev det inget trubadurande eftersom "publiken" var rockare. Och jag kör ju inte rock =p såå..
Men vi jobbade på, det var rätt lugnt.
Jag fick en spelning i spermabussen men for aldrig dit =p (undra varför? xD)

Lördag [Hotellet]; Jag vaknar, mår inge vidare. Dålig magkänsla och allmänt låg.
Nicklas försöker muntra upp mig men utan framgång, jag gör det jag ska men inte mer ungefär.
Sen började det rulla igång. Jag fick ta hand om tre matsällskap. En tolva, en åtta och en femma.
Åttan innehöll två gubbar som direkt började med "Heej gumman, är de du som ska servera oss ikväll?" *blink blink*
Då blev jag ännu mer less.
Men sen släppte det, jag älskar verkligen och jobba så. Det var mycket att göra, alla hjälps åt och även om de ser ut som mörkret själv emellanåt så löser vi det.
Sjukt härligt!
När serveringen var avklarad så blev de rätt lugnt igen.
Så kom de fram en tjej och började surra med mig om att jag var så lik någon hon kände =p
Så pratade vi ett tag och hon ville ha med mig ut när jag hade slutat jobba för hon var ensam tjej i sitt sällskap (5grabbar)
Sen när vi höll på o stänga så kom de fram en askalas kille och började prata. Han mådde inte så bra och kvällen hade inte varit så lyckad. Han höll på att surra om att vi trodde vi hade något och jag satt mest o skrattade.

Jag jobbade vidare och när jag slutade så gick jag ner mot utsikten och lastbilarna för o kolla på området och så.
När jag var påväg hem mötte jag tjejen o hennes sällskap. Så jag följde med dom in på utsikten och tog en öl, hängde med folk och sådär.
Sen drog vi till turistgården, tog ett glas vin och sen ringde en tjej som Kristin (hon som pratade med mig) hade pratat med tidigare. Så hon kom och hämtade oss i en jänkare som vi raggade runt i. Sjukt trevlig tjej var det!
Vi hade en gemensam grej också ;p
Sen klev vi ur vid området, surrade med folk och sådär.

Så kommer de fram en kille o börja ragga på Kristin (han hade köpt öl åt oss på utsikten) men hon vänder sig mot mig o säger, högt, "Som om jag skulle följa med honom, oj, hoppas han inte hörde det där" och han blev ledsen och sa bara "De är lugnt, jag är van o bli dissad" fan vad jag tyckte synd om honom då xD Under andra omständigheter hade jag dragit med honom hem bara för att de va synd om honom.
Men sen började han ragga på mig, då ångrade jag mig xD

Sen gick jag hem och la mig vid typ.. halv fyra.
Fick sova fyra o en halvtimme innan jag skulle upp o ha gospelkonsert.
Var in på hotellet och skulle hämta micstativen och då jobbade Lotta och Linus för fullt. Och Lotta såg så slut ut så jag frågade om jag skulle komma in när jag varit o sjungit och hjälpa dem.
Så vid tolv kom jag dit och började jobba och sen var jag kvar till två, då hade vi fått undan det mesta.


Helgen har varit sjukt jobbig, jag har så ont i kroppen och fått tillbaka hostan. Så jag ska be pappa koppla in boxen till tv:n och sen ska jag ta ett bad och sen slänga mig i soffan och bara vara tänkte jag.
Bra plan? 

Kommenterat av: Sandra

Kunde inte svara dig nått mer igår, messade upp johannes sista krona =P



hoppas du mår bättre idag =)

kram

2009-09-28 @ 14:30:24
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: