Another bruise to try to hide, another alibi to write.

2010-04-30 @ 15:57:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaha, då har man jobbat 5h idag.
Jag och pappa var asbra!
Vi gjorde;
*Lagret
*Matkylen
*Drickakylen
*Lösgodiset
*Påsgodis
*Mjöl osv. hyllorna
*Baksidan av den hyllan
*Tandborstar osv. hyllan
*Tuggummina
*Mackkylen + hyllorna ovanför den
*Tidningarna
*Glassboxen
*Chipsen, smågodiset under chipsen + jordnötter osv.
*Fiskeprylarna

Det hann vi med idag =)
Pappa är ju hajj på det där så jag behövde bara va snabb o skriva typ =p

Nu vettefasen vad jag ska hitta på. Internet i lägenheten funkar inte igen. Datorerna vill inte som jag vill.
Ikväll blir de iaf. stallet en sväng och göra iordning inför imorgon.
Sen hem och sova så jag orkar upp vid 5 imorgon =)
Sen blir de östjämten hela dan imorn.
Och hela dan på söndag.
De blir en tuff helg, men rolig =)

Nej, nu ska jag röra på mig.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: