At first when I see you cry it makes me smile

2010-04-28 @ 21:34:41 / Allmänt / Kommentera (0) st
Haha shit, vilken energi barn har.
Lekt med Julia och Alva i badet i två timmar idag och jag är helt knäckt.
Har en grym träningsvärk i vekryggen också sedan igår. Och i magen. Där fick jag för att jag envisades med att sitta i traven trots att jag fick dispans.

Är sinnessjukt torr i ansiktet också av allt klor.
Ska tvätta ansiktet och sen smörja in mig o hoppas att de blir bättre.
Handlade på apoteket för 400:- idag, de är rätt bra gjort =P
Haha nej men 300:- av dom var för p-pillren som jag fick ut för 1år. Och sen var en hundring ansiktsprodukter. Är så less på min hy nu så nu ska den bannemig bli bättre.

Så pratade jag med pappa om olika övningar som stärker ryggen.
Så tänkte slänga mig på golvet och göra lite sånna övningar. Blää, hatar verkligen o träna xD
Sit-ups, Crunchies, plankan och såna benlyft och rygglyft. *suck* Skittråkigt verkligen.
Men är väl värt de om jag slipper ryggontet.
Får väl skriva i bloggen framöver hur de går för mig =p

Jag och Julle ska börja gå ut och gå också. Han hade fått en chock då han vägde sig.
Så vi ska börja gå ut o gå.

Tam'kora atavisa.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: