Don't fear my little darling.

2010-04-14 @ 21:37:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
I guess I'm gonna be OK
I guess I'm gonna be alright.
My family's here beside, My family's here to guide me.


Precis klivit upp ur ett rejält hett bad. Galet skönt att bara ligga i värmen och känna hur musklerna slappnar av så man kan andas igen.
Städade bort all min ilska och badade bort all upprördhet.
Nu skiter jag i dig. Nu är bara konstig! Block på msn blir'e =D

Idag var de nog roligt o va hästägare i fam.Öberg-Siden
Flamson och halvan var jätteduktiga idag!
Sitsträning i trav utan stigbyglar och vänstergaloppen. Sen fick dom hoppa en liten bom 3gånger som belöning.
Så roligt o se dem. Flamsans ben går som Tommy Lee's trumpinnar och Alva är helkoncentrerad. Så försvinner dom iväg bortöver i ridhuset i full spruta xD Ponnytjejer. Inte riktigt riktigta dom där =p

Nu ska jag tända massor med ljus i vardagsrummet, skriva lite texter, skriva lite hästsaker, planera lite inför us och sådär.
Borsta håret kan vara en idé också, ser ut som ett fågelbo efter badet. =D
Jag börjar bli långhårig igen.

Börjar bli dags att skriva något konstruktivt, förslag?



And the rest is still to be written


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: