Ehm, jo jag har tråkigt.

2010-04-23 @ 02:11:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
 

DITT LIV

Vad heter du? - Jasmine Öberg
I mellannamn då? - Elena
Vart bor du? - Ramsele
Trivs du där? - Ja, det gör jag =)
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Har du körkort? -Nej
Äger du några converseskor? - Nej
Favoritdjur? - Häst/hund

Vad spenderar du dina pengar på? - Allt möjligt
Senaste konserten? - Dead by April
 
Festar du? - Sällan

Cider, vin eller öl? - Cider

Brukar du bli för full? - Haha nej
Antal kuddar i sängen? - en stor, två små
Kan du baka bullar? - Ja
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Burger king

Är du allergisk mot något? - Nötter, hö, gräs, pollen, pälsdjur

Äger du ett busskort? -  Nope
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön och röd

Vad åt du till frukost? - Äter inte frukost

Hur ser du ut idag? - Innan badet, rätt söt. Efter badet, sliten ^^
Har du haft sex idag? - Nej
Nästa mål i ditt liv? - Hm.. Svårt, göra något jag trodde jag inte skulle våga?
Vad såg du senast på tv? - Oj, hm.. Tyra banks show?
Hur svarar du i mobilen? - Om det är nummer jag inte känner igen "Jasmine" känner jag igen dem, "Hey"
Vem ringde du senast? - Minns inte, min telefon har lagt av
Vad sa den du ringde? - ...
Antal timmar sömn inatt? - Förgående natt? Hm.. 9?
Sov du ensam? - Ja
Vad innehåller din favoritnattmacka?- Äter inte nattmackor =p

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Minns fan inte, storebror?
Fick dig att gråta? - Vårat samtalsämne
Du delade en drink med: - Oj, de minns jag inte heller
Du gick på bio med? - Mig själv, Bella, Edward och Jake (New Moon <3)
Du gick på stan med: Ehm.. Jadu.. Mamma?
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Facebook

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
Bråkat med ditt husdjur? Mwaha, om jag får räkna hästarna dit, Ja.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja
Tar du droger? - Nej

Dricker du? - Ja

Vem är din bästa vän? - Nathalie & Sandra
Vad är du mest rädd för? Spindlar & Fjärilar
Vilka kläder sover du i? - Bh/trosor eller bara trosor 
Vart vill du gifta dig? - Vet inte om jag vill gifta mig

Vad hatar du verkligen? Det.
Har du varit kär? - Ja
Kör du? - Nej
Har du ett jobb? - Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? Tillochfrån, gillar att vara själv också

Är du ett hälsofreak? -  Oh nej!


STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja
Är du ensam nu? - Ja

Några piercings/tatueringar? - Piercad, tungan, näsan, ögonbrynet, naveln
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? "Var ligger landet där man böjer bananerna" xD
Vill du gifta dig? - Njaa. Tror inte det.
Vill du ha barn? - Oh ja!


FAVORIT

Rum i huset? - Vardagsrummet/sovrummet
Typ av musik? - Rock
Månad? - Augusti


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Av skratt ja.
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej

Sagt "jag älskar dig"? - Nej

Velat säga till några någon att du älskar dem ? Ja, vänner, familj osv.

Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? - Ja, halvan <3

Kysst någon? - Nej


SENASTE

Låt du hörde:- Lät du henne komma närmre - Melissa horn
Film du såg: Glee-avsnitt
Drink du köpte: IIIInte den blekaste

Mat du åt: Spaghetti och köttfärssås
Människa du slog: Minns inte =p
Senaste stora bussresesan: Ånge, när vi for dit med hockeyn
Senaste långa telefonsamtal: Minns inte?
Senaste dusch: Imorse

Senaste irritation: Min dator ^^



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: