Hold me close, let your love surround me.

2010-04-23 @ 01:51:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
I try to be all that you need.
Try not ever let you down.
Still I can see it in your eyes:
Not good enough!
<3 Dead by April




 

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Skrattade åt Sandra's filmer

Det sista du sa högt?
Skrattade

Vad har du druckit idag?
Mjölk och vatten

Vad var det senaste du åt?

Spaghetti och köttfärssås för... 9h sen

Vad var det senaste du köpte?

En klubba tror jag

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Om jag räknar igår som, innan klockan 00.00. Gospeln.
Om jag räknar igår som, onsdag, Jonas och Storebror!

Vad gjorde du klockan 8 i morse?
Sov

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Creme/vit

Vad är det för väder hos dig just nu?
Uppehåll

Godaste glass-smaken?

Vanilj med krossad choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njaä.. inte kärlek men attraktion.
Förälskelse möjligen

Sover du tungt?

Relativt

Drömmer du mycket?
Oh ja

Mardrömmar?

Ja

Vilket ämne är roligast i skolan?
VAR roligast. Bild, Ensamble, EOS

Trivs du med ditt jobb?
Ja om jag får börja jobba med det snart

Favoritklädsel?
Jeans och tisha

Favoritlåt just nu?
Dont let it go to your head

Vad ser du om du tittar åt höger?
Min nalle <3

Vad gör dig glad just nu?
Att det är fredag imorn/idag. Så jag ska hämta Alva och mysa med henne.
Samt att det snart är lördag & söndag =)

Vad ska du göra härnäst?

Film + sömn tror jag

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Upprymd, längtansfull och glad.

Favoritgodis:
Lakrits

Kläder just nu:

Täcke

Musik just nu:
Ingen faktiskt

Hur många kuddar sover du med:
3 stycken

Spelar du nåt instrument:
Gitarr

Morgon- eller nattmänniska:

Natt

Vilka är viktigast för dig:

Familjen, vännerna, hästarna



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: