NATHAS EGENSKAPER

2010-04-28 @ 22:43:53 / Allmänt / Kommentera (1) st
10 Dåliga egenskaper

- Hon har svårt att visa känslor. Det kan bli svårt att veta var man har henne

- Hon är en drömmare. Ibland bär det iväg lite. Hon kan va lite svår att nå ibland.

- Hon är sluten. Kan tänka mig att folk tycker att hon är svår. Hon är inte lätt att komma inpå livet och kan nog verka väldigt kall och avvisade om man inte känner henne.

- Hon är för eftertänksam. Hon tänker ibland lite mer än hon borde. Hon är för smart för sitt eget bästa ibland.

- Hon är fullständigt genomärlig. Frågar man henne får man alltid ett ärligt svar. Även om det kanske var medhåll/tröst man behövde. Hon, liksom mig och Jonas, får onödiga konflikter just för att vi inte lärt oss hålla truten.

Tyvärr Natha, du får inte heller några fler dåliga egenskaper =p

10 Bra egenskaper

- Hon är ambitiös. Hon jobbar verkligen för det hon vill. Och även om hennes drömmar är långt borta kommer hon att nå dem. Det är jag säker på.

- Hon är omtänksam. Hon lyssnar alltid och försöker hjälpa när man ber om det. Även om hon har det jobbigt själv lägger hon det åt sidan för att hjälpa en.

- Hon är lättsam. Man behöver aldrig intyga henne om saker. Man behöver aldrig känna ett behov av att fylla tystnaden med henne. Hon hänger med på det mesta utan protester och gör det oftast med ett leende och en positiv attityd.

- Hon är smittsam. Haha tolka inte ordet fel. Vad jag menar är att hela hennes attityd och framtoning smittar av sig. Till och med jag, världens grinigaste morgonmänniska lyser upp lite när hon ropar God morgon från sitt hörn när hon är här.

Hon är fullständigt genomärlig. Hon krusar ingen. Hon står alltid för vad hon säger och frågar man henne något så får man ett ärligt svar. Oavsett man vill eller inte ;)
 
- Hon är öppen. Spelar ingen roll vad det gäller, vad man vill hitta på. Hon är alltid på. Och hon säger varken bu eller bä förrän de är klart.

- Hon är pålitlig. Man kan förtro henne allt. Och det stannar där.

- Hon är smart. Rejält smart!! Hon kan gå riktigt långt bara på sitt förnuft för att hon är så vettig.

- Hon är känslig. Hon har känsla för det mesta. Känsla för inredning, vart saker ska sitta, musikaliskt, hur folk känner sig. Hon är bra på att läsa av sinnestämmningar osv.

- Jag är ansvarsfull. Hon är också en sådan som håller koll på andra. Ser till att dom håller sig i skinnet osv.

Kommenterat av: Natta

:D ahfint! <3

2010-04-29 @ 20:31:37
http://inthedarkofthenight.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: