Okey, sista jag lovar.

2010-04-23 @ 03:01:16 / Allmänt / Kommentera (1) st
KOMMENTERA:



1. fyra saker du hos gillar med mej
2. tre saker du ogillar hos mej
3. två saker du skulle vilja fråga mej
4. en sak du skulle vilja göra med mej


EFTER DU HAR SVARAT TAR DU
& KOPIERAR TEXTEN & LÄGGER UPP
DEN TILLSAMMANS MED EN BILD PÅ DEJ PÅ DIN BLOGG

Kommenterat av: Sandra

1. Lillfinger, ringfinger, långfinger och pekfinger naglarna *vissla



2. Tumm, navel och ett av dom miljontals hårstrån som finns on you head!



3. är du synsk?

hur gör du volter?



4. hoppa hage..... =O



haha. nä, jag var ej seriös, ska försöka vara allvarlig istället..



1. ärligheten, en bra vän, går med på allt vad gällande fotosession (kanske inte allt dock *vissla) och konsten att förlora på betapet (har ju överlägset mest vinster än så länge, vem ska jag annars vinna mot? *vissla)



2. Rökningen, telefonen och städning *vissla



3. Tror du att det bara är jag som gör detta?

och varför tror du jag gör detta?



4. Hoppa fallskärm kanske!? =O

2010-04-23 @ 21:24:54
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: