The start of something new

2010-04-27 @ 20:42:06 / / Kommentera (0) st



Jävlar vilka skills jag har i paint xD
Nåja, de där var övningen vi gjorde idag.
Röda red vi bara rakt ner, variera galoppsrång osv.
Sen fick vi börja med den blå.
Först var de trav, hästarna skulle lugnt trava över bommarna och sedan vända för ytterhjälperna.
Sedan samma sak i galopp. Med fina vägar.
De gröna är i galopp men med omhoppningssvängar för viktshjälperna.

NasseTasse var så grymt jävla fin!
I början skällde jag på honom och ropade att de va tur han var så mager för annars skulle jag skicka honom till stan, pissmärr som han är =p
Men sedan, när vi började studsa, Så jäääävla fin. Snacka om ridkänsla.
Sen började han kicka lite för de va jobbigt och han tyckte de va lite småkul.
Fantastiskt fin!
Det här kan jag leva på tills nästa vecka då de är hoppning.


Tam'kora atavisa



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: