With a rainbow in sight.

2010-04-09 @ 20:36:00 / Allmänt / Kommentera (1) st
Sa hej då till Natha imorse =( Inte roligt alls!
Har varit hos familjen hela dagen.
Halvan fyllde 8. Och imorn blir hon hästägare, då skriver dom på papprena på Flammson =D
Då ska jag börja köra honom, fan va roligt!
Så fick hon Wii så vi har bowlat hela dagen =p

Nu väntar jag på att Krånglin ska komma hit och visa sin nya tatuering och så ska han titta på Boondock Saints 2. Sen blire soova, ska upp klockan 6 imorn. Har stallvakt, känns som hur länge sen som helst jag hade de fastän de var i lördags =o

Anyhow, ska surfa vidare nu.

The rest is still to be written.

Kommenterat av: Sandra

fick inte ens chansen att träffa N >_< saaaad...

2010-04-09 @ 22:43:47
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: