You know I'm such a dreamer.

2010-04-30 @ 07:03:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Haha fan vad jag har drömt inatt. xD
Var på Ramsele skolan, dock såg den lite annorlunda ut.
Jag var tillsammans med Daniel och han var så jävla gullig.
Typ "Ah, jag vet att jag inte varit så snäll men jag ska gottgöra dig"
Så for vi o gick runt där.
Sen helt plötsligt hamnade vi i nån skog.
Men då var det jag, Jonas & Nicco.
Så var vi på ok. Så var Natta och Sandra där också.
Så ringde jag till Elin och skulle säga åt henne o komma dit. Då blev Jonas typ galen och ville att Elin skulle dit nu.
Jag blev jätteledsen för jag o Jonas var tillsammans men när Elin kom dit dissade han mig.
Sen åkte jag med honom och Nicco till nån jävla crossbana.
Och någonstans på vägen blev kingcaben en trehjuling som Jonas skulle köra nerför en trappa.

Haha helt jävla sjukt xD


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: