And now you want me one more time

2010-08-19 @ 18:08:51 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det är lite roligt att upptäcka hur starkt präglad jag är av rutiner och vanor.
Tillexempel. När jag håller på med datorn ligger jag alltid i sängen.
Satte mig i fotöljen häromdagen, men det kändes osäkert och otryggt.
Bara att flytta tillbaka till sängen.

När jag läser böcker ligger jag oftast i badet.
La mig i soffan och läste och blev okoncentrerad, tappade bort mig i texten och började tänka på annat.

Nu har jag lagt mig till med en ny vana som tog 2 dagar att etablera.
Promenera.
Helt sinnessjukt.
Var ut en dag och gick bara för att jag hade tråkigt.
Dagen efter var jag förbannad och gav mig därför ut och sprang.
Dagen efter var jag lugn.
Men igår kröp det i kroppen igen och det blev två promenader.
Nu väntar jag på att det ska bli lite svalare ute så jag kan ge mig ut igen.

Sover sämre än någonsin.
Har svårt att somna, vaknar hela tiden och hostar, har svårt att somna om och är konstant trött.
Huvudvärken är också konstant.
Men jag gissar att det ger med sig så snart sömnen gjort det.

Imorn är det möte i stallet och sedan blir de korvförsäljning.
Samma sak på lördag.

Nästa vecka hoppas jag åka söderut en sväng.
Mariefred närmare bestämt.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: