Det omöjliga tar bara lite längre tid.

2010-08-24 @ 19:32:16 / Allmänt / Kommentera (1) st
NU!

Ja, exakt just nu blev det höst.
Blåser antarktisvindar ute, löven börjar släppa, det luktar höst.

Ett annat säkert sätt att veta att det är höst är att Fröken Öberg bombarderar sin lägenhet med ljus.
Hon fryser konstant och burrar ner sig under minst två täcken.
Thé är också ett konstant inlägg i vardagen.
Och att jag blir myssjuk.
Vill ha någon i sängen och kramas med.

Upptäckte igår att det inte blir någon resa söderut =(
Men en resa blir det. Till Kramfors. Haha.
Ska dit på ponnytävling med världens bästa extramamma & extrasyster. + ponnihäst såklart.
Så det blir nog bra ändå.

Jag har börjat föra träningsdagbok nu också.
Över hur mycket jag promenerar/vecka.
Idag skippar jag faktiskt promenaden.
Är fortfarande inte helt frisk efter min helvettesvecka så jag väljer att ta det lugnt idag.
Blir en myskväll med fångarna på fortet istället ;)

Hm.
Satt och läste igenom gamla skrivblock igår.
Jag skriver ofta när jag lyssnar på musik, ett resultat av det blev.

Skam
Rädsla

Jag är inte mer än människa.

Vad ska alla andra tro?

Jag minns dig där i fönstret.

Förälskade.Berusade.

Någonstans vid en sjö.

Hösten kom och sommaren dog.

Det var någonting som tyngde mig.

Smärta. Njutning. Rädsla. Skam.

Oro. Sorgsenhet. Tyngd.

Skuldkänslor.

Jag är inte mer än människa.

Skam.
Rädsla.


Kommenterat av: S The big S

glöm ej bort min träningsblogg, eller motionsblogg. springsomentok you know ;D

2010-08-25 @ 12:15:46
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: