I am the who when you call "Who's there?"

2010-08-28 @ 12:14:08 / Allmänt / Kommentera (1) st
Uttrycket förlamad av skräck har fått ett nytt intryck på mig.
Vaknade inatt helt panikslagen. Hjärnan ville upp, ta på sig morgonrock och springa hem till mamma.
Men kroppen rörde inte en muskel.
Jag försökte vända mig om (låg emot väggen) för att se så de inte var någon i lägenheten.
Men kroppen vägrare röra sig.

Så sjukt äckligt. Och eftersom jag inte kunde röra mig blev paniken värre.

Shit. Grymt obehagligt.
Nåväl, nu blir de lite "frukost" och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Ha en fantastisk dag!

Kommenterat av: Cici

Usch, lät sjukt äckligt...har varit med om det där en gång för ett tag sedan, som helt förlamad typ...jätteweird O_O

2010-09-01 @ 01:54:56
http://simplycici.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: