I dont really want to stay and I dont really wanna go.

2010-08-26 @ 21:44:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja. Den här dagen failade rätt rejält.

Skulle in till stan och spela bowling med Sandra. Då har hallen kk:at
Så vi ville spela minigolf, åker ner dit så är det stängt för säsongen =o

Så vi åker in och köper studsbollar och går iväg och leker med dom. Men Sandra råkade kasta bort en xD
Så vi gav den andra till en anka.
Som egentligen inte var en anka utan en and. ^^
Jag trodde jag hade en larv i min, ni vet sådana där halvgenomskinliga.
Så ser vi att Sandra har en bröstkorg i sin. Så jag tittar på min igen.
Var ingen larv utan en ryggrad xD

Så åker jag och mamma hem.
Äter torsk med potatis och äggsås. Herregud så gudomligt gott!
Sen drar jag ner på gospeln, men när jag kommer dit var det bara o vända.
Stina & Carina ville ha hjälp att lasta Fido. Han är ju som han är.
Sen skulle Stina hoppa Teddan inför lördag.
Så vi åker till Fido, döm om min förvåning när han kliver på transporten nästan före mig.
Sedan står han där.
Så åker vi upp till stallet och väl där kastar han sig ut baklänges under bommen och dråsar ut.
*suck*
Så börjar Stina göra iordning Teddan då är han jättesvullen på insidan senfästet på vänster fram.
Bara att börja kyla och sen linda stallbandage hårt.

Så ja, hela dagen failade rätt rejält.
Men men, jag är på gott humör ändå.
Är faktiskt lite sömntrött redan. Skulle nog kunna somna om en timme eller två. =)
Perfekt! Jag som ska börja jobba på måndag. Så behöver vända tillbaka dygnet.
Perfekt =)

Nåväl, nogsurrat för ikväll.
Godnatt alla mina fantastiska!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: