If I could dream a dream.

2010-08-25 @ 23:25:47 / Allmänt / Kommentera (3) st
Kom och tänka på häromdagen ett samtalsämne jag och Nath hade.
Drömkillen.

Jag kom fram till att jag aldrig kommer hitta min, jag har så sjukt många saker som killen "ska va" så de kommer aldrig gå att återfinna i en och samma person.
Så en lista på mina turn on's.

- Rockerkillar. (Nitarmband, långt hår, badass, tatuerad, piercad)
- Skatekillar. (Klädstilen)
- Dansare (Sjuukt heta kroppar)
- Seniga killar (Sååå hett)
- Muskulösa killar (Också sjuukt hett. dock motsatsen till senig oftast)
- Riktigt jävla badass.
- Men snäll och känslig.
- Crossförare (så sjuukt heta i crosskläder)
- Musiker (Den kille som kan spela gitarr och sjunga får mig till en våt fläck)
- Myskille
- Men självständig

Förstår ni varför jag är singel? Det gör jag.. xD

Kommenterat av: Sandra

Sv: yeah, men det kan ta en JÄKLA tid att göra dom, hade det gått snabbare så hade det nog blivit mer =P

man måste lixom ha tiden ^^

2010-08-26 @ 09:46:22
http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Kommenterat av: jasmin

fint namn ;)

2010-08-28 @ 19:22:30
http://jazii.blogg.se/
Kommenterat av: Cici

Hahahaha xD

Den där listan kan jag bocka av också ^_^

Dock försöker jag minimera det till långhårig hårdrockare som e snäll och rolig, men det är svårt.

Sen, varför begränsa sig, när man är singel är världen ett smörgåsbord, haha, bara att plocka för sig och pröva allt som ser "gott" ut ^_^

2010-09-01 @ 01:58:16
http://simplycici.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: