Just one night, just one night.

2010-08-08 @ 17:12:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaha. Urkultlördagen då.

For dit vid sjutiden. Knatade runt, träffade Jim och Yvonne =) Sen träffade vi snällmamman en sväng.
Knatade runt, tittade på folk, försökte hitta några vi kände men icke.
Så vi hängde med Jim, Yvonne & Linnea istället.
De va najs.
Sen började det mörkna, vi väntade på Wille för o träffa honom, träffade Xin igen xD
Så drog vi ner till Älvcampet till grabbarna o träffade dom.
Sen satt vi i parken, jag gick en vända på marknadsgatan själv för att avreagera mig och sen for vi hem. typ =p

De va najs o uppleva urkult på det här sättet också.
Nästa år ska jag fan ha körkort så jag kan köra dit och hem som jag vill.
REJÄLT jävla skönt o ha varit där men ändå sova i sin egna säng ^^


Nu har grabbarna nyss varit här en sväng och spelat kort och hälsat på.

Ikväll blir de bara chill. Är så sjuuukt seg och trött.
Sov sjukt dåligt inatt och är på allmänt pissigt humör.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: