Until the moment I'm gone I'm gonna keep breathing.

2010-08-06 @ 23:46:52 / Allmänt / Kommentera (0) st
I dont wanna fall another moment in to your gravity.
You touch me for a little while and all my fragile strength is gone.



Varit på urkult en sväng ikväll.
Kändes konstigt o va där först. Men när vi kom ner utanför området, då var de urkult.
Vi gick ett par vändor, träffade på ENSTAKA personer vi kände igen. Var sjukt mycket okänt folk där.
Så gick vi o satt oss i "kröken" utanför området.
Så kommer en kinesisk kille och ser lite vilsen ut, så jag sa till Nath att oh där är din kines.
Då tittar han på oss, ser lite osäker ut och kommer sen och frågar om vi hade något program till själva urkult. Sådana som man får när man går in.
Sen började vi snacka lite, han var tydligen 30 (såg ut som 20) Sedan kom "Colour of love"-folk fram till oss och gav oss safety packs xD Sen fick vi svara på lite sant och falskt frågor. Jag hade 3/4 rätt på sexualkunskap. Naaajs =p

Sen fick vi följa med killen (Xin hette han f.ö) till hans tält och där började han grilla och trycka i oss hur mycket mat som helst.
Seriöst jag skojar inte, grillade typ ett helt paket korv, sjukt mycket kycklingspett, massa kött, hade sallad och fan vet allt.
Shit vad mätt jag blev och han tog inte ett nej heller xD

Var dock bara på urkult några timmar. Men det räckte, så nu har vi suttit och myst med film.
Transylmania hette den, så sjukt jävla rolig. Garvade som fan xD

Nu sitter vi med varsin dator och chillar lite.
Hoppas väl lite på att grabbarna kommer förbi ikväll, men de verkar inte så =) Dom är på urkult. Så de blir en lugn kväll för oss.
Imorn hoppas vi dock på urkult några fler timmar. De vore guld!

Sådärja, blev ju ett ordentligt inlägg för en gångs skull =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: