Dag 11. Mina syskon

2010-12-01 @ 22:08:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Mina syskon;

Dan Kevin Sidén Öberg;
950715

Kevin är min äldre bror & världens bästa hockeyback.
Han har fått beröm från alla håll och kanter, han kom med i tv-puckslaget Ångermanland. Men tackade nej.
Kevin är också fantastiskt musikalisk och är grym på takter och var riktigt inne på och spela trummor ett tag. Tyvärr har han lagt ner det också.
Han är också duktig på att sjunga när han är seriös.
Han är tillsammans med en tjej från Backe och han är en riktig toffel emellanåt, men gullig. Så när han inte spelar hockey är han med henne.
Eller hänger på banan.

Ken Julian Sidén;
970921

Julian är även han hockeypojke, men målvakt!
Han har ett par år kvar men utvecklas hela tiden.
Julian är en riktig charmör med sin ponnylugg och mörkbruna ögon och han kommer krossa många hjärtan i sina år framöver.
Han är även en sån som man kan diskutera med om allt! Han har, liksom storasyster, en åsikt om allt. ;)
Vi gör rätt mycket roligt ihop, vi kan sitta och leka med lera, spela spel, diskutera eller kika på tv ihop och vi är nog rätt lika i det mesta.
När han inte är på banan eller ser tv sitter han garanterat vid tv-spelet eller datorn. En riktig spelnörd ;)

Lilly Alva Angeline Sidén Öberg
020409

Alva har påbörjat sin hockeykarriär men är än så länge mer inne på hästeriet, liksom mig. Hon äger en shettisvalack på 10år. Flamman.
Alva och jag är nog dom av syskonen som är mest lika varandra. Liksom mig är hon hästtjej, dramatisk, samma humör och temperament.
Vi är också väldigt lika varandra i ridningen.
Jag och Alva har också mycket roligt ihop, vi spelar hästspel, ser film, är i stallet o pysslar och leker tillsammans.
Alva är mest med kompisar, i stallet eller så pysslar hon runt hemma. Film, datorn, tvspelet, spelar uno, leker med sina hästar (Hon samlar på sleich-hästar).


Det var lite om mina fantastiska syskon =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: