I'm a lazyass motherfucker

2010-12-05 @ 16:53:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar

Den här veckan;
Har varit smått kaotisk. Ska försöka minnas dock.
Måndag tror jag att jag var i stallet. Alva hade ridning iaf.
Tisdag var jag också i stallet och band kransar och hade teori, fick veta att jag var extremt högerhjärnad och att jag ska träna på att bli mer planerad och organiserad, mer matematisk och logisk.
Onsdag chillade jag mest, var till stallet en snabbis.
Torsdag tränade gospelkören inför konserten, väldigt kaotiskt.
Fredag hm.. haha minns inte xD Var uppe hela natten iaf.
Lördag ja igår. Fixade material till tre olika reportage, for som en tumvante runt byn för o hinna med allt. Hem, käka, sova duscha och iväg för jobb.
Idag har jag skrivit två av reportagen och skickat in dem.

Vad hade jag på mig idag;
Således igår.
Igår på dan hade jag långkalsonger, jeans, vanliga strumpor + tjockstrumpor.
Ett linne, en topp, en halvjacka och vinterstalljackan.
På kvällen var det jeans skjorta och förkläde som gällde :)

Mina drömmar;
Vet inte om det ska tolkas som drömmar jag har när jag sover eller drömmar om vad jag vill uppnå.

När jag sover drömmer jag oftast väldigt livligt. Jag har en rejäl inlevelseförmåga och håller ofta kvar drömmens känsla hela dagen.
Jag minns  inte så ofta vad jag drömmer men jag minns känslan.
Nu har jag en väldigt fundersam känsla och smått orolig så drömde nog inte alltför gott inatt.

Jag drömmer ofta mardrömmar, om att bli lämnad av familjen framförallt. Eller dödsfall.
Ofta att jag blir jagad eller dör själv också.
Kan ha samma dröm flera gånger på samma vecka.




Yada yada.
Idag har jag chillat, trött efter gårdagens stress och dåliga sömn.
Har som sagt skrivit klart reportagen nu och funderar på att slänga på en film och bara softa resten av kvällen.
Huvudvärken är som vanligt på plats och jag borde egentligen ha varit upp till Ådi-san en sväng. Men.. jag orkar inte. Det har varit för mycket nu.

Har en orolig känsla i maggropen som jag inte blir av med.

Nåväl, hadebäst raringar!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: