A truthfull liar..

2010-02-18 @ 16:06:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag blir så förundrad.
Har du inget samvete? Jag kan inte för mitt liv förstå.
Kan du förklara för mig hur det känns? Att vara utan samvete menar jag.
Du sitter och snackar skit om den här personen, hur jobbig den är. Och sedan så är du helt plötsligt väldigt nära den personen?
Hur fan kan man va så falsk?
Har du sånt bekräftelsebehov?
Jag tycker synd om dig, men känner inget för dig. Jag tycker synd om dig att du är så jävla patetisk.
Och jag har sagt det här till dig, så du vet vem du är.
Jag skriver bara av mig.
Försöker förstå hur du tänker, eller inte tänker snarare.

Jag trodde du var äkta, vi var visst mer olika varandra än jag först trodde.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: