At least give me my feelings back.

2010-02-25 @ 15:31:07 / Allmänt / Kommentera (0) st
Pratade med Martin om lycka igår.

Vad är Lycka!?
Han sa att det fanns en bok om att ha en partner gör alla lyckliga.
Jag håller inte med.
Jag blir lycklig av att sjunga, eller ett riktigt bra ridpass. Som det på Nasse sist. Jag blir alldeles glad bara jag tänker på det.
Lycka för ett svältande barn i ett u-land är knappast att finna en partner utan att få mat.
Men då menade dom på att ja men ingen frågar dom barnen vad som är lycka.
Nej, och då kan man säga att "alla" människor blir lyckliga av att ha en partner.
Bara dom "som räknas"
Gah, det kan göra mig vansinnig.

Nåja.
Jag har haft två oförskämt bra dagar.
Jag trivs überbra med mitt hår, det är sjukt härligt!

Jag har hittat några nya knarklåtar;

Glee Cast - True colors
Glee Cast - Papa don't preach
Glee Cast - My life would suck without you
Good Charlotte - Hold on
Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
Melissa Horn feat. Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
12 Stones - Anthem for the underdog
12 Stones - Adrenaline
Parker Theory - Lock down
Mandy Moore - Stupid Cupid
Eminem & Hailie Jade - My dad's gone crazy
Adept - Grow up, Peter pan.

Så in med er på spotify och lyssna på dem!

Ciao så länge!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: